Hui hem continuat amb les exposicions de les animacions lectores sent l'última prà ctica del curs abans de començar les prà ctiques a l'escola.
Els aspectes que valorarem als grups de treball són els següents:
- Coses que hem aprés de l'autor
- Tècniques d'animació lectora
- Nivell de l'estandard oral
- Valoració personal
Lewis Carroll:
Charles Letwidge Dodgson va naixer l'any 1832 a Daresbury, Cheshire. A més d'escriure una de les històries més originals de tota la història, va ser matemà tic lògic i fotògraf.
Les aventures d'AlÃcia al PaÃs de les Meravelles han sigut adaptades en diferents formats com obres de teatre, pel·lÃcules i videojocs.
Finlament va morir per una pneumònia l'any 1898. L'escriptor també té obres com: La caça del Snark (1876), SÃlvia i Bruno (1889) i Un conte enrvessat: sèria de qüestions matemà tiques (1885)
En aquesta animació lectora han unit dues obres: AlÃcia en el PaÃs de les Meravelles (1996) i AlÃcia a través del mirall (2012).
Aquest grup ha fet una representació teatral, han cantat una cançó i han fet una coreografia.
Respecte al nivell de l'està ndard oral tots els components han parlat de manera fluida encara que ho estaven representant davant de la classe i de la professora.
Personalment, aquesta representació ha tingut un treball perfecte, amb uns decorats impressionants i una interacció més que perfecta. M'ha agradat molt.
Enric Lluch
Enric Lluch i Girbés va nà ixer a Algemesà l'any 1949. El que volia Enric era contar coses, va intentar fer poesia i teatre però a la fi, es va dedicar a la narrativa. Els llibres representats pel grup formen part d'una col·lecció anomenada El Bagul dels Monstres.
El grup ha representat les obres publicades l'any 2010:
- L'esquelet
- El monstre de l'armari
- El zombi
- L'home llop
Respecte al nivell de l'està ndard oral ha pogut observar alguns castellanismes, però de seguida corregien els errors els mateixos personatges. Tot i això el nivell ha sigut el correcte.
En la meua opinió aquesta animació ha sigut una de les més interactives fins al moment, sobretot pels jocs que proposaven i les activitats de després de la representació.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada